11 april 2007

Presentatie resultaten

Ik heb een presentatie gemaakt van onze resultaten. Voor prototype 3+4 zit ik een beetje in de problemen: qua layout enzo verschillen die niet echt (allé, voor de schermen die ik in de presentatie gebruik). Kan iedereen eens naar die presentatie kijken en opmerkingen enzovoort op de wiki te zetten, dan vervolledig ik nog wel de presentatie (ge moogt natuurlijk ook rechtstreeks de presentatie aanpassen ;) ).

Verder moet er ook nog een presentatie gemaakt worden voor ons deel uit het boek. Kan iemand daar al aan beginnen, dan wil ik die nog wel aanvullen. Kan iedereen die ze niet kan maken een mail sturen, dan zal ik nog wat nachtrust opofferen om een presentatie te maken. Stefan, gij moet gene mail sturen, gij hebt al genoeg gedaan (vult uw uren maar in op de wiki).

Geen opmerkingen: